Вільшанська сільська рада
Вільшанська сільська рада Житомирського району Житомирської області

Проєкт бюджету Вільшанської сільської територіальної громади на 2024 рік

Дата: 12.12.2023 11:29
Кількість переглядів: 44

Про бюджет Вільшанської сільської  територіальної громади на 2024 рік (проєкт) Додатки

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

ДО ПРОЕКТУ БЮДЖЕТУ

ВІЛЬШАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

НА 2024 РІК

Показники бюджету Вільшанської сільської територіальної громади  на 2024 рік сформовано з урахуванням вимог Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, які враховують дії правового режиму воєнного стану, а також змін до Податкового кодексу України.

Основними завданнями бюджетної політики  територіальної громади  є:

- планування реальних надходжень бюджету на основі прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку країни та територіальної громади з урахуванням динаміки бази оподаткування і фактичного рівня відповідних надходжень за минулі періоди;

- забезпечення самостійності бюджету, зміцнення фінансової спроможності громади села, підвищення прозорості та ефективності управління бюджетними коштами;

- використання фінансових ресурсів таким чином, щоб отримати максимальний економічний ефект і вирішити найбільш нагальні та важливі завдання.

 

Загальна характеристика соціально-економічного стану

Вільшанської сільської територіальної громади

Вільшанська сільська територіальна громада   утворена відповідно до Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» 23 грудня 2018 року.

До її складу входять 12  населених пунктів: села Бейзимівка, Вільшанка, Волосівка,  Галіївка, Дібрівка, Карпівці, Кілки, Мала Волиця, Подолянці, Троща, Шевченка, Ясопіль.

Адміністративним та культурним центром територіальної громади є село Вільшанка, яке  розміщено на вiдстанi 55  км від обласного центру.

Громада розташована у південно-західній частині Житомирської області.

Загальна площа громади  222,89 кв.км.

Географічне розташування надає Вільшанській сільській територіальній громаді  низку транспортних і логістичних переваг:

- через територію громади проходить Південно-Західна залізниця зі станцією «Чуднів – Волинський»,  що знаходиться в с.Вільшанка;

- неподалік проходять автошляхи державного значення Житомир—Чернівці, Шепетівка – Бердичів;

- наявність транспортного сполучення між населеними пунктами громади та обласним центром (м. Житомир).

Земельний фонд Вільшанської сільської ради становить 22 289,4 га, з яких 17 302,3290 га займають сільськогосподарські землі, 190,4943 га – землі житлової та громадської забудови, 3141,4175 га – лісові землі, 1655,1592 га – землі водного господарства та інші.

Дорожня мережа територіальної громади включає в себе дороги місцевого значення та комунальної власності. Дороги комунальної власності  з твердим, гравійним та ґрунтовим покриттям. Загальна протяжність яких складає 96,2  км. Всі населені пункти громади мають доступ до інтернету. Найбільшими провайдерами  є ТОВ «Вест Нетворк» та ПАТ «Укртелеком».

В територіальній громаді налічується 5  закладів  з надання дошкільної освіти : Вільшанський ЗДО «Пізнайко», Галіївський ЗДО «Дзвіночок», Карповецький  ЗДО «Калинка», Трощенський ЗДО «Сонечко» та Волосіввський ЗДО «Сонечко».  З початку року в підпорядкування відділу  освіти, культури, молоді та спорту  сільської ради перейшов Волосівський ЗДО «Сонечко».

Станом на 01.01.2024 року рахується 4 заклади, які надають повну загальну середню освіту: КЗ «Вільшанський ліцей», КЗ «Галіївський ліцей», КЗ «Карповецький ліцей» та КГ»Трощанський ліцей».

Чисельність бібліотечних закладів рахується -7. Чисельність установ культури станом на 01.01.24 року-10, в т.ч.будинків культури-5 та сільських клубів-5.

Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які  не здатні до самообслуговування у зв`язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю здійснює комунальна установа «Центр з надання соціальних послуг».

Агропромисловий комплекс залишається визначальною для економіки громади галуззю,  забезпечуючи       виробництво сільськогосподарської продукції та потреби населення громади в продуктах харчування. 

На території громади зареєстровані та обробляють землю такі господарства: ТОВ «АГРАРНИЙ ФОНД ТЕРЕЩЕНКА», ТОВ «АГРОІНВЕСТКОНТАКТ», ТОВ «СПІЛКА ХМЕЛЯРІВ ТА ПИВОВАРІВ» , ТОВ «КАМОМІЛА», ТОВ «АТК», ТОВ «АГРО-РЕГІОН ЛЮБАР», ФГ «М-ФАРМ», ТОВ «КОМ-АГРО», ТОВ «АГРО-РЕГІОН ЧУДНІВ», ФГ «ІВАЩЕНКО», ТОВ «ЯГОДИ ГАЛІЇВКИ», ТОВ «ТНХ-АГРО СЕРВІС», ТОВ «СЕРВІ АГРО ТЕХ», ПАФ «ЛАН», ТОВ «АГРО ТРОПА, ТОВ «БІНФІЛД АГРО ПРОЕКТ»      

На території громади проводить господарську діяльність  по виробництву масла вершкового, спредів, молока згущеного та молока сухого ТОВ «ГАЛІЇВСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД».  Розміщено два підприємства, основним видом діяльності яких є складське господарство : ТОВ «ЧУДНІВСЬКИЙ ЕЛЕВАТОР АІК» та ПАТ «ЧУДНІВСЬКЕ ХЛІБОПРИЙМАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО».

В 2023 році розпочало господарську діяльність ТОВ «РІАЛ РЕНТ ЕГРІМЕНТ», яким забезпечувалось надходження до бюджету громади податку з доходів фізичних осіб та орендної плати за землю з юридичних осіб.

Кращі бюджетоутворюючі платники , якими забезпечено надходження податків до місцевого бюджету: сільськогосподарські підприємства ТОВ «Агроінвестконтакт»; ТОВ «ТНХ-АГРО СЕРВІС», СТОВ «Спілка хмелярів та пивоварів», ТОВ «Аграрний фонд Терещенка», ТОВ «СЕРВІСАГРОТЕХ», промислове підприємство  ТОВ «Галіївський маслозавод» та ТОВ «ЧУДНІВСЬКИЙ ЕЛЕВАТОР АІК».

На території громади зареєстровано та здійснює свою діяльність 141 фізичних осіб-підприємців, основними видами діяльності яких є діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування, надання послуг у сфері вантажного автомобільного транспорту, комп’ютерного програмування та оптової торгівлі машинами та устаткуванням  та юридичних осіб-42. Крім того зареєстровано платниками окремих видів 15 юридичних осіб.  

На соціально-економічний стан в громаді впродовж 2022-2023 років мали вплив широкомасштабна збройна агресія російської федерації та воєнний стан в Україні, який триватиме і в 2024 році. В 2023 році громада зазнала атак з боку російської федерації, в результаті чого пошкоджено об’єкти комунальної власності та житлові приміщення мешканців. В 2024 році існують високі ризики, пов’язані із продовженням атак російських військ на об’єкти критичної інфраструктури. Все це унеможливлює розроблення реалістичного прогнозу економічного і соціального розвитку громади та, як наслідок, бюджетних показників на 2024 рік.

Пріоритетними завданнями соціально-економічного розвитку

громади у 2024 році є:

  • збереження та зростання економічного потенціалу громади, створення привабливого інвестиційного клімату у громаді та залучення  інвесторів у економіку громади;
  • створення сприятливих умов для бізнесів, які релокуються із територій, які постраждали або знаходяться в зоні ризику внаслідок російськоукраїнської війни;
  • розвиток малого та середнього підприємництва, приватної ініціативи у сфері соціальної та гуманітарної політики:
  • ефективне використання земельних ресурсів громади та об’єктівкомунальної власності;
  • якісне утримання території та об’єктів благоустрою;
  • підвищення рівня енергозбереження та ефективності використання енергоресурсів у всіх сферах господарювання;
  • розвиток малого та середнього підприємництва, приватної ініціативи у  сфері соціальної та гуманітарної політики:
  • забезпечення соціального захисту та підтримки незахищених верств населення;
  • підвищення безпеки життєдіяльності населення;
  • забезпечення пріоритетного фінансування соціальних програм;
  • забезпечення подальшого розвитку дошкільної, загальної середньої та  позашкільної освіти;
  • культурний розвиток громадян, зростання духовноінтелектуального потенціалу мешканців селищ та сіл громади.

      Інформація про виконання бюджету громади

за 11 місяців 2023 року

Загальний обсяг доходної частини  бюджету громади  за січень-листопад 2023 року заплановано в сумі 66406,7 тис. грн., в тому числі міжбюджетних трансфертів – 29512,7 тис. грн. За 11 місяців фактично надійшло до загального фонду місцевого бюджету  62963,0 тис.грн., в т. ч.  офіційні трансферти- 27320,8 тис. грн, власні надходження – 35642,2 тис.грн.

Порівняно з минулорічним показником до Загального фонду місцевого бюджету надійшло  власних доходів  на  8654,2 тис.грн. більше. Надходження в розрізі основних бюджетоутворюючих податків:

  • податок та збір на доходи фізичних осіб: фактично надійшло за 11 місяців 2023 року 21913,6 тис. грн., питома вага в надходженнях загального фонду місцевого бюджету становить 61,4%; , порівняно з 2022 роком надходження збільшились на 5690,8 тис. грн.
  • місцеві податки – фактично надійшло до бюджету  12333,9 тис. грн., питома вага в загальній сумі надходжень становить 34,6 % , порівняно з 2022 роком  збільшились на 2345,5 тис.грн.        

       З місцевих податків до бюджету територіальної громади надійшло:

  • податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки  в сумі  1586,1 тис. грн., виконання становить 116,4%;
  • плати за землю в сумі 4837,6 тис. грн., що на 632,2 тис.грн. більше планового показника, виконання становить 115,0%;
  • єдиного податку в сумі 5885,1 тис. грн., що на 302,9 тис. грн. більше планового показника, виконання становить 105,4%.

 

Формування дохідної частини бюджету громади на 2024 рік

Показники дохідної частини бюджету громади  на 2024 рік розроблені на базі основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, які враховують дії правового режиму воєнного стану, та із застосуванням чинних норм податкового законодавства.

При формуванні бюджету громади на 2024 рік враховано:

  • фактичне виконання дохідної частини бюджету за результатами 2022 року, виконання доходів бюджету за січень-листопад  поточного року та очікуване виконання за грудень 2023 року;

Обсяг дохідної частини бюджету Вільшанської територіальної громади з урахуванням міжбюджетних трансфертів на 2024 рік визначена в сумі 62 154 545  грн., в тому числі загальний фонд бюджету – 61 604 545 грн та спеціальний фонд – 550 000 грн.

Обсяг дохідної частини загального фонду бюджету громади (без урахування трансфертів з державного бюджету та місцевих бюджетів вищого рівня) на 2024 рік обраховано в обсязі 38 678 945 грн.

Фото без опису

Дохідну частину загального фонду селищного бюджету в 2024 році будуть формувати наступні  джерела надходжень:

  • податок та збір на доходи фізичних осіб;
  • рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів; 
  • рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення;
  • акцизний податок;
  • місцеві податки;
  • плата за надання адміністративних послуг;
  • надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності;
  • державне мито;
  • інші надходження.

Фото без опису

 

Податок на доходи фізичних осіб

Основним бюджетоутворюючим податком загального фонду місцевого бюджету є податок на доходи фізичних осіб, питома вага якого становить 64,5% від показника доходів загального фонду бюджету громади на 2024 рік. Загальні надходження складуть 24962,8 тис.грн.

Розрахунок надходжень податку на доходи фізичних осіб на 2024 рік визначено із урахуванням прогнозного обсягу фонду оплати праці, рівня середньої заробітної плати, бази та діючих ставок оподаткування доходів фізичних осіб, росту мінімальної заробітної плати та продовження  тимчасової дії підвищеного нормативу +4% зарахування ПДФО до місцевого бюджету.

Податок на доходи фізичних осіб із заробітної плати в  бюджеті громади на  2024 рік розраховано в сумі – 18910,2 тис. грн.

Прогнозний показник даного виду податку  обрахований на базі фактичних надходжень за 11 місяців поточного 2023 року, очікуваних надходжень до кінця року, індексу зростання заробітної плати, а також зменшення надходжень ПДФО від основного бюджетоутворюючого платника ТОВ «Аграрний фонд Терещенка» в плановому періоді по причині сплати частини ПДФО до бюджету територіальної громади Вінницької області.

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата заплановано в сумі 6000,0 тис.грн. Це надходження податку від суми доходів, отриманих від здачі в оренду земельних ділянок (паїв)  сільськогосподарським товаровиробникам.

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування передбачено в розмірі 52,2 тис.грн. Прогнозний показник даного виду податку  обрахований на базі фактичних надходжень за 11 місяців 2023 року.

Показник рентної плати та плати за використання інших природних ресурсів в бюджеті громади на 2024 рік передбачено в сумі 300,6 тис.грн., що становить 0,78% надходжень загального фонду  бюджету громади.

Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування  розрахована в сумі 103,8 тис.грн. виходячи із динаміки надходжень за попередні роки та очікуваного виконання за 2023 рік.

Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування)    розрахована в сумі 195,8 тис. грн., виходячи із динаміки  фактичних надходжень за попередні роки та очікуваного виконання за 2023 рік.

Очікуються надходження від двох платників, які проводять господарську діяльність на території громади: ДП «Романівське лісове господарство» та Філія  «Бердичівське лісове господарство» ДП «Ліси України»

Розрахунок рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення  на 2024 рік здійснено з урахуванням очікуваних надходжень у 2023 році., рентна плата становитиме 0,9 тис.грн.

Внутрішні податки на товари та послуги заплановано в сумі 360,7 тис.грн., що становить 0,95% в загальній сумі власних надходжень громади  на 2024 рік. та заплановано в сумі 360,7 тис.грн.

Місцеві податки та збори, що сплачуються згідно з Податковим кодексом України  на 2024 рік заплановані в сумі 12504,8 тис.грн., питома вага в загальній сумі власних надходжень становить 32,3%.

Із місцевих податків та зборів , які сплачуються до місцевого бюджету

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки визначено у сумі – 1639,6 тис. грн., питома вага в загальній сумі надходжень становить 4,2%. Розрахунок суми податку на 2024 рік проведено у розрізі об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, юридичних та фізичних осіб з урахуванням площі об’єктів і визначений на базі фактичних надходжень 11 місяців 2023 року, очікуваного надходження за 2023 рік та росту мінімальної заробітної плати.      

 

Плата за землю

Розрахунок податку на майно, зокрема плати за землю проведено у розрізі юридичних та фізичних осіб за видами земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності, а також із врахуванням індексації нормативно грошової оцінки земельних ділянок, у тому числі сільськогосподарських угідь (ріллі, багаторічних насаджень, сіножатей, пасовищ та перелогів).

Прогнозуються  надходження плати за землю в сумi 5151,0 тис. грн.,питома вага якої становить 13,3% в загальній сумі власних надходжень , розраховано на пiдставi даних про фактичнi нарахування земельного податку з фізичних та юридичних осіб у 2023 році, прогноз надходжень орендної плати за землю розраховано відповідно до діючих договорів оренди.

Динаміка надходжень  земельного податку (тис. грн.)

 

 2021 рік

 2022 рік

11 місяців 2023 року

 2024 рік прогноз

18010500 Земельний податок з юридичних осіб

1796,0

1324,0

1432,2

1461,4

18010600 Орендна плата з юридичних осіб 

2844,7

2348,9

2707,2

2995,4

18010700 Земельний податок з фізичних осіб 

393,0

515,0

552,7

555,6

18010900 Орендна плата з фізичних осіб 

158,4

164,7

145,6

158,6

 

Єдиний податок

Єдиний податок розрахований  в сумi  5692,2 тис. грн., що становить 14,7%, враховуючи фактичні надходження за 11 місяців 2023 року.

Планується зменшення надходжень єдиного податку з юридичних осіб  по причині  очікуваного зменшення робіт  суб’єктом малого підприємництва- приватним підприємством «Сучасне будівництво доріг» , в 2023 році сплатило єдиний податок від надходжень за виконані роботи по капітальному ремонту доріг населених пунктів територіальної громади. В  плановому періоді такі роботи проводитись не будуть.

Заплановано надходження єдиного податку з юридичних осіб в сумі 514,1 тис.грн., єдиного податку з фізичних осіб-3195,3 тис.грн. та єдиного податку з сільськогоподарських товаровиробників- 1982,7 тис.грн.

Сільськогосподарського товаровиробника  ПАФ «Лан» переведено на загальну систему оподаткування, тому надходження єдиного пордатку з сільськогосподарських товаровиробників заплановано на рівні 11 місяців 2023 року.

Динаміка надходжень єдиного податку (тис. грн.)

 

2021 рік

2022 рік

11 місяців 2023 року

2024 рік прогноз

18050300 Єдиний податок з юридичних осіб 

223,0

598,9

 716,6 

514,1 

18050400 Єдиний податок з фізичних осіб 

2455,0

2690,5

 2628,3 

3195,3

18050500 Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників

1602,2

1877,2

      1982,7 

1982,7 

 

В бюджеті громади заплановано неподаткові  надходження  в сумі 550,1 тис.грн , що станновить 1,4% власних доходів громади.

Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності визначені в сумі 449,4 тис.грн., в тому числі:

дміністративний збір за державну адміністрацію заплановано в сумі 385,0 тис.гр. Розрахунки проведені з врахуванням динаміки фактичних надходжень за 2022 -2023 роки.

-плата за надання інших адміністративних послуг запланована у сумі 13,8 тис.грн.  Розрахунки проведені з врахуванням динаміки фактичних надходжень за 2022-2023 роки.

-надходження  від орендної плати за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності в сумі 50,0 тис.грн. виходячи із заключених  договорів оренди комунального майна.

Надходження державного мита прогнозується в сумi 0,7 тис.грнПри обрахунку враховані фактичні надходження за 11 місяців 2023 року.

Прогнозуються інші неподаткові надходження  97,7 тис.грн.

Доходи спеціального фонду

Прогнозні надходження до спеціального фонду бюджету територіальної громади на 2024 рік обчислено в сумі 550,0 тис. грн. - власні надходження бюджетних установ в сумі 550,0 тис.грн., в тому числі :

  • плата за послуги, що надаються бюджетними установами  – 550,0 тис.грн.

Крім того, у бюджеті громади на 2024 рік враховано отримання міжбюджетних трансфертів в обсязі 22 925 600 грн., а саме:

  • іншої субвенції з місцевого бюджету-100 000 грн.( з обласного бюджету на придбання комп’ютерної техніки та організаційної техніки, акустичної системи та фліпчарта для закладів культури громади.
  • освітньої субвенція-22 825 600 грн.

 

Видаткова частина бюджету громади на 2024 рік

Видаткова частина бюджету територіальної громади на 2024 рік сформована відповідно до Бюджетного кодексу  України, з урахуванням основних підходів до формування місцевих бюджетів на 2024 рік, доведених Міністерством фінансів України та застосуванням програмно-цільового методу бюджетування.

Розрахунки обсягу видатків місцевого бюджету здійснено з урахуванням вимог Бюджетного кодексу України, листів Міністерства фінансів України від 16.08.2023 р. № 05110-08-6/22354 “Про особливості складання проектів місцевих бюджетів на 2024 рік” та від 19.09.2029 р. № 05110-08-6/25507 “Про схвалення Урядом проекту Державного бюджету України на 2024 рік”, Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік».

При формуванні видаткової частини бюджету на 2024 рік враховано основні прогнозні макропоказники  економічного і соціального розвитку держави, підвищення розмірів державних соціальних стандартів.

Соціальні стандарти на 2024 рік:

  • прогнозний розмір мінімальної заробітної плати з 01.01.2024 по 31.03.2024 має становити 7100 грн, з 01.04.24 по 31.12.24 -  8000 грн.
  • прогнозний посадовий оклад працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки з 01.01.24  по 31.03.24  має становити 3195 грн, з 01.04.24 по 31.12.24 року- 3600 грн.
  • прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць становитиме 2920 грн.
  • для дітей віком до 6 років - 2563 грн.
  • для дітей віком від 6 років до 18 років – 3196 грн.
  • для працездатних осіб – 3028 грн.
  • для осіб, які втратили працездатність- 2361 грн.

Відповідно до частини 4 статті 77 Бюджетного кодексу України при розподілі видатків враховано в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за енергоносії, комунальні  послуги, та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами;

недопущено включення до проекту бюджету на 2024 рік коштів на            бюджетні видатки, повноваження для проведення яких з бюджету громади безпосередньо не визначені Бюджетним кодексом України.

Видаткова частина бюджету громади на 2024 рік сформована в межах наявного фінансового ресурсу, без отримання з Державного бюджету базової дотації  та визначена в обсязі 62 154 545 грн. Заплановано видатки за рахунок освітньої субвенції в сумі 22 825 600 грн. Динаміка отриманої базової дотації та освітньої субвенції наведена нижче:

Фото без опису

Видатки загального фонду бюджету складають 38 608 945 грн.,видатки спеціального фонду  620 000 грн.

Видатки спеціального фонду передбачені за рахунок  власних  надходжень бюджетних установ, а також коштів переданих з загального фонду до бюджету розвитку.

У 2024 році видатки  загального фонду бюджету планується розподілити по 7 головних розпорядниках бюджетних коштів. На 2024 рік обсяг затвердженої оборотної касової готівки сільської територіальної громади становить 300,0 тис.грн.

Резервний фонд бюджету селищної територіальної громади на 2024 рік затверджено у розмірі 300,0 тис.грн.

За галузевим спрямуванням видатки бюджету громади характеризуються наступним чином:

  • галузь «Освіта» - 40 082,7 тис.грн.
  • соціальний захист та соціальне забезпечення -2 48,1тис. грн.,
  • культура та мистецтво -3 807,0 тис. грн.
  • утримання органу управління- 11 162,8тис. грн.
  • благоустрій населених пунктів- 2 202,8 тис. грн.
  • економічна діяльність-1238,2 тис.грн.
  • інша діяльність – 400,0тис. грн.
  • трансферти – 160,0 грн.            

​​​​​​​

Державне управління

В цілому видатки по цій галузі визначені в сумі 11 162,8 тис.грн.

Обсяг видатків на утримання апарату сільської ради та її виконавчого комітету затверджений в сумі 7 257,2 тис.грн.

Заробітна плата з нарахуваннями визначена в сумі 6732,8 тис.грн. Питома вага затверджених видатків на заробітну плату з нарахуваннями становить 91,9 % від  загального обсягу видатків  на дану галузь.

Зазначений обсяг асигнувань на оплату праці обрахований відповідно до постанови КМУ від 09.03.2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 23.03.2021 року року №609 «Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням  органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, суддів та інших органів» з урахуванням розміру мінімальної заробітної плати з 01.01.2024 року в розмірі 7100,00 грн. та посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС на 01.01.2023 року в розмірі 3695,00 грн.; надбавок і доплат до заробітної плати, які носять обов’язковий характер; матеріальної допомоги; доплати до рівня мінімальної заробітної плати.

По КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» передбачені в сумі 159,0 тис.грн. Їх планується спрямувати на придбання господарських, канцелярських товарів та паливно-мастильних матеріалів.

Видатки по  КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» передбачені видатки в сумі 127,4 тис.грн. Це оплата послуг програмного забезпечення інформаційних систем, плата за доступ до інтернету, ремонт комп’ютера, принтера та оплата послуг по ремонту автомобіля.

На оплату комунальних послуг і енергоносіїв затверджені видатки в сумі 214,9 тис.грн.,  що становить 3,65 % до загального обсягу видатків на отримання органу місцевого самоврядування. Зазначений обсяг видатків розраховано виходячи із середньорічного фактичного споживання за 2023 рік, діючих тарифів, проіндексованих на коефіцієнти росту.

На фінансування  іншої діяльності у сфері державного управління  передбачено видатки в сумі 20,0 тис.грн., в т. ч.10,0 тис.грн. планується спрямувати на придбання квітів, корзин;10 000 грн. на проведення заходів з нагоди державних та професійних свят, пам’ятних та ювілейних дат громади та населених пунктів.

 На фінансування інших заходів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення» передбачено 150000 грн. відповідно прийнятої програми «Турбота» Вільшанської сільської ради.     

Видатки бюджету територіальної громади по здійсненню заходів із землеустрою передбачені в сумі 246,0 грн. Заплановано видатки на виготовлення технічної документації по інвентаризації земель- польових доріг ( 123 га).

На проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки чи права на неї видатки заплановано в сумі 60 000 грн. на проведення експертної грошової оцінки землі, яка підлягатиме продажу:

ТОВ «Чуднівське ХПП»- 0,29 га ;  ТОВ «Чудсервіс»-4,0 га; ТОВ «Енергополе»- 4,0 га; ТОВ «Агроінвестконтакт» -0,8 га та примішення с.Карпівці- 0,25 га.

На інші заходи, пов’язані з економічною діяльністю  заплановано видатки в сумі 30,0 тис.грн. – на проведення незалежної оцінки майна нежитлового приміщення за адресою с. Карпівці, вул.Миру,21 та двох приміщень, які в поточному році будуть визнані безхазяйними приміщеннями  с.Кілки та с.Галіївка (приміщення бувшого садочка).  

На сплату членських внесків до асоціації органів місцевого самоврядування» в сумі 14,2 тис.грн.

Виконавчих органів місцевого самоврядування – головних розпорядників бюджетних коштів в сільській раді створено 6. Відповідно рішення від 22.12.23 року № 2823  створено центр надання адміністративних послуг Вільшанської сільської ради, який розпочне діяльність в 2024 році., на фінансування яких  видатки заплановані в сумі  3905,5 тис. грн.

 

Відділ освіти, культури молоді і спорту

Найбільшу питому вагу в загальній сумі видатків 64,4% припадає на галузь «Освіта», заплановані видатки становлять 40082,7 тис.грн.

З метою  формування оптимальної мережі закладів освіти, ефективного використання матеріально-технічних, кадрових, фінансових та управлінських ресурсів, раціонального використання бюджетних коштів рішенням ради реорганізовано Галіївський ЗДО «Дзвіночок» та Карповецький ЗДО «Калинка» шляхом приєднання до КЗ «Галіївський ліцей» та «Карповецький ліцей». В даних комунальних закладах утворено дошкільні структурні підрозділи.

В цілому видатки на 2024рік на дошкільну освіту заплановані в сумі 5572,7 тис. грн.

Видатки на заробітну плату з нарахуваннями затверджені в сумі 4726,2  грн. Питома вага затверджених видатків на заробітну плату разом з нарахуваннями в загальному обсязі асигнувань на утримання закладів дошкільної освіти по загальному фонду складає 84,8 %.

Видатки на харчування затверджено в сумі 200 000,00 грн., з них –

200 000,00 грн. - кошти спеціального фонду бюджету (батьківська плата за харчування).

Видатки на оплату спожитих енергоносіїв обчислені виходячи з натуральних показників споживання енергоносіїв у 2023 році та з врахуванням прогнозного їх росту у 2023 році і передбачені в сумі  534,0 тис.грн. Питома вага затверджених видатків на оплату спожитих енергоносіїв в загальному обсязі асигнувань на утримання закладів дошкільної освіти складає 9,6 %.

Кошти в сумі 80,0 тис.грн заплановані  по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар», планується спрямувати на придбання миючих засобів, канцелярських товарів, господарського інвентарю, фарби та інших матеріалів, необхідних для проведення ремонту дошкільних навчальних закладів.

На оплату послуг (крім комунальних) передбачені видатки в сумі 23,5 тис.грн.,зокрема на обслуговування протипожежної сигналізації, перезарядка вогнегасників, оплата послуг зв’язку, заправка картриджів.

На оплату інших енергоносіїв та інших комунальних послуг  в сумі 3,0 грн. В бюджеті громади не передбачались кошти на придбання дров по причині наявного залишку  станом на 01.01.2024 року.

Інші поточні видатки заплановані в сумі 6,0 тис.грн.

Видатки на загальну середню освіту на 2024 рік заплановані в сумі 

10603,9 тис. грн.

Видатки на заробітну плату з нарахуваннями затверджені в сумі 8419,8 тис.грн., що становить 100 % від обрахованої потреби. Питома вага затверджених видатків на заробітну плату з нарахуваннями в загальному обсязі асигнувань на загальну середню освіту складає 79,4%.

Видатки на харчування затверджено в сумі 250,0 тис. грн., що складає 2,4 %  в загальному обсязі асигнувань на загальну середню освіту.

Видатки на оплату комунальних послуг та спожитих енергоносіїв обчислені, виходячи з прогнозних натуральних показників споживання енергоносіїв у 2023 році та з врахуванням прогнозного їх росту у 2023 році і передбачені в сумі  670,5 тис. грн. , в т.ч. на оплату енергоносіїв в сумі 667,5 тис.грн.

На придбання паливно-мастильних матеріалів для підвозу учнів та вчителів, запчастин для ремонту шкільних автобусів, ремонту пил і мотокос, будівельних та господарських матеріалів  для поточного ремонту, канцелярських товарів, миючих та дезінфікуючих засобів в бюджеті заплановано 1034,0 тис.грн.

На оплата послуг (крім комунальних) передбачено 219,7 тис.грн. зокрема на оплату послуг зв’язку, заправку картриджів, обслуговування протипожежної сигналізації, перезарядку вогнегасників, страхування транспортних засобів, послуг підвезення учнів.

На 2024 рік запланована оплата праці педагогічних працівників разом з нарахуванням в сумі 22825,6 тис. грн.за рахунок освітньої субвенції з Державного бюджету.

На забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти заплановані видатки в сумі 1073,2 тис. грн. ,в т.ч.на  заробітну плату разом з нарахуванням 1028,3 тис.грн., на придбання канцелярських товарів- 20,0 тис.грн. та оплату послуг зв’язку, послуг АІС Медок», «Місцевий бюджет», «Дебет+», заправка картриджів в сумі 23,0 тис.грн.

На інші програми  та заходи у сфері освіти заплановано виплати в сумі 7,2 тис. грн чотирьом дітям- сиротам відповідно Програми надання одноразової допомоги дітям-сиротам, позбавлених батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку на 2022-2024 роки.

Обсяг видатків на фінансування галузі «Культура і мистецтво» заплановано видатки на 2024 рік  в сумі 3806,9 тис.грн., в т.ч. на фінансування бібліотек-868,1 тис.грн. та на забезпечення діяльності  будинків культури та клубів- 2938,8 тис.грн.             

 

Відділ соціального захисту населення Вільшанської сільської ради

На фінансування даної установи заплановані видатки в сумі 2805,1 тис.грн., в т.ч. обсяг коштів на оплату праці з нарахуванням відділу заплановано в сумі 523,8 тис.грн.           

На 2024 рік передбачені видатки на компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян на залізничному транспорті в сумі 200,0 тис. грн.

На надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги передбачено 138,2 тис. грн.

На надання пільг населенню ( крім ветеранів війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок  Чорнобильської катастрофи), на оплату житлово-комунальних послуг в бюджеті передбачено кошти  в сумі в сумі 20,0 тис.грн.

Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю здійснюється   створеною в громаді комунальною установою «Центр з надання соціальних послуг». Даною комунальною установою надаються послуги догляду в середньому 92 особі похилого віку та особам з інвалідністю, робота в даному напрямку здійснювалась протягом  2023 року 11 соціальними працівниками комунальної установи.

На фінансування даних видатків в бюджеті громади передбачено бюджетних коштів на суму  1909,3 тис.грн.

Видатки на оплату праці з нарахуванням комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» на 2024 рік заплановано в сумі 1875,7 тис.грн.

 

Служба у справах дітей Вільшанської сільської ради

На фінансування даної установи передбачені  видатки на 2024 рік в сумі 358,9 тис.грн. грн., видатки  на оплату праці із нарахуванням на 2023 рік по службі у справах дітей визначені в сумі 295,2 тис.грн. грн.

На фінансування заходів державної політики з питань дітей та їх соціального захисту передбачені видатки в сумі 63,6 тис.грн. відповідно Програми захисту дітей Вільшанської сільської ради «Дитинство» на 2023-2024 роки.

 

Відділ житлово-комунального господарства, комунальної власності та архітектури Вільшанської сільської ради

На фінансування видатків даної установи в бюджеті громади на  2024 рік передбачені бюджетні кошти в сумі 3711,9 тис. грн.

На утримання органу управління даної установи заплановано 599,1 тис. грн.

На фінансування бюджетної програми по організації благоустрою населених пунктів затверджені видатки згідно Програми благоустрою сіл на території Вільшанської сільської ради на 2024 рік в сумі 2202,8 тис.грн.

В Програмі передбачено заходи, спрямовані на покращення санітарного стану територій населених пунктів, особливо в місцях загального користування, в місцях безладного нагромадження сміття та прилеглих територій до кладовищ і пам’ятників. Дані кошти заплановано на виконання наступних робіт:  благоустрій та санітарна очистка сіл, утримання автобусних зупинок та кладовищ, зимове утримання доріг в належному стані.

Видатки на оплату праці із нарахуванням заплановані в сумі 1 469,1 тис. грн.

Видатки на придбання предметів та матеріалів передбачені в сумі 217,0 тис. грн,,на оплату послуг (крім комунальних) – в сумі 225,6 тис. грн. Кошти передбачені на придбання паливно-мастильних матеріалів, мотокос, спецодягу, запчастин для автомобіля, канцелярських приладь. На оплату послуг видатки плануються на  ремонт основних засобів, програмне забезпечення інформаційних систем, вивіз та підгортання сміття.

На утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету в бюджеті громади передбачено 910,0 тис грн.

 

Центр надання  адміністративних послуг Вільшанської сільської ради

По даному розпоряднику бюджетних коштів заплановано видатки на загальну суму 888,1 тис.грн., в т.ч. на оплату праці в сумі 839,6 тис.грн.

Зазначений обсяг асигнувань на оплату праці обрахований відповідно до постанови КМУ від 09.03.2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів».

Видатки по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» заплановані в сумі  17,5 тис.грн. грн. Їх планується спрямувати на придбання  канцелярських товарів, придбання печатки, штампів, токенів та іншого приладдя, необхідного для функціонування ЦНАПу.

По КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» передбачені видатки в сумі 26,9 тис. грн., а саме на оплату послуг з обслуговування АІС ,програмного забезпечення «Місцевий бюджет», «Медок», заправки картриджів.

 

Фінансовий відділ Вільшанської сільської ради

По даному розпоряднику бюджетних коштів заплановано видатки на загальну суму 859,1 тис.грн., в т.ч. на оплату праці в сумі 835,3тис.грн.

Зазначений обсяг асигнувань на оплату праці обрахований відповідно до постанови КМУ від 09.03.2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів».

Видатки по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» заплановані в сумі передбачені в сумі 6,0 тис.грн. Їх планується спрямувати на придбання канцелярських товарів .

По КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» передбачені видатки в сумі 15000,00 грн., а саме на оплату послуг з перезарядки та ремонту картриджів, послуг з обслуговування АІС, програмного забезпечення «Місцевий бюджет».

 

Резервний фонд бюджету громади

КПКВК МБ 3718710 «Резервний фонд місцевого бюджету»

Передбачені видатки в сумі 300,0 тис.грн. для попередження та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій в територіальній громаді.

КПКВКМБ 3719770 «Інші субвенції з місцевого бюджету» видатки передбачені в сумі 118,7 тис.грн. в т.ч. Чуднівській міській раді на оплату комунальних та енергоносіїв для КНП «Чуднівський ЦПМСД» в сумі 48,6тис.та утримання  КУ «Трудовий архів Чуднівської міської ради» в сумі 70,1 тис.грн. грн. та обласному бюджету Житомирської області в сумі 41,4 тис.грн., в т.ч.  на підвищення кваліфікації педпрацівників згідно регіонального замовлення в сумі 38,9 тис.грн та виготовлення бланків посвідчень для батьків та дітей з багатодітних сімей-2,5 тис.грн.

 

Начальник фінансового відділу                                       Світлана ЛІПКУС

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь