Вільшанська сільська рада
Вільшанська сільська рада Житомирського району Житомирської області

Оголошення про вакантну посаду

Дата: 02.01.2024 10:59
Кількість переглядів: 114

Вільшанська сільська рада

Житомирського району Житомирської області

оголошує про наявність вакантної посади -
адміністратора Центру надання адміністративних послуг

шоста категорія посад в органах місцевого самоврядування

 

Фото без описуЗавдання, обов'язки та повноваження. Організовує видачу документів та забезпечує взаємодію з суб'єктами надання адміністративних послуг. Надає суб'єктам звернень вичерпну інформацію та консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг. Приймає від суб'єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб'єктам надання адміністративних послуг. Забезпечує направлення через засоби поштового зв'язку суб'єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб'єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб'єктами надання адміністративних послуг. У межах, визначених посадовою інструкцією, здійсненює комплекс заходів, що стосуються відповідного напряму роботи.

Повинен знати. Конституцію України; закони України "Про місцеве самоврядування в Україні""Про службу в органах місцевого самоврядування""Про державну службу""Про запобігання корупції""Про адміністративні послуги""Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; основи психології; правила ділового етикету; основні програми роботи на комп'ютері.

Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб'єкта призначення), вільне володіння державною мовою.

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.

Особи, що виявили бажання працювати на посаді,

подають такі документи:

  • заповнену особову картку (форма П2 ДС) з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

 

Кандидати можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо). Оплата праці проводиться згідно штатного розпису.

 

Граничний строк перебування особи на посаді: до призначення на посаду переможця конкурсу, але не довше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

 

Подати документи на співбесіду та ознайомитись з порядком призначення посадових осіб місцевого самоврядувавння в умовах воєнного стану, а також отримати додаткову інформацію можна в Вільшанській сільській раді Житомирського району Житомирської області за адресою:   с.Вільшанка вул.Короченська, 2.;  телефон: +38 (096) 05-300-35.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь